In het hier en nu - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Paul en Kim - WaarBenJij.nu In het hier en nu - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Paul en Kim - WaarBenJij.nu

In het hier en nu

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Paul en Kim

28 September 2016 | Nederland, Oirschot

Op het moment van schrijven weten velen het nog niet, sterker nog wij weten zelf nog niet hoe, wat, waar, wanneer. Dat het gaat gebeuren is een feit, een wereldreis met zijn 2en en Benji (de hond).

Het idee is 2 dagen geleden geboren, inmiddels zijn we een plan aan het uitwerken. Tot nu toe bestaat dit plan uit de landen die we willen bezoeken, de kosten en het eventueel tijdsbestek.
Hoewel de basis van het plan bestaat is de onzekerheid groot. De landen die tot nu toe staan genoteerd leiden ons langs de Zijderoute richting Beijing, Peking. Wat ook vast staat is dat we met een camper zullen reizen, gezien onze grootste voorwaarde is dat Benji mee moet, hij hoort er nu immers bij.

Wat niet vast staat is wanneer we gaan. Naast de Zijderoute, welke landen we nog meer zullen passeren/doorkruisen of (ook wel belangrijk) hoe we weer thuis komen.

Nog veel onzekerheid en heel veel om uit te zoeken.